فرش ماشینی کاشان

بلاگ آموزشی و خبری کارخانه فرش ماشینی کاشان

فرش ماشینی کاشان

بلاگ آموزشی و خبری کارخانه فرش ماشینی کاشان

خرید فرش ارزان قیمت کاشان از کارخانه با 5 نکته مهم

فرش کاشان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین فرش های ماشینی در جهان است. این فرش ها به دلیل کیفیت بالا، زیبایی و تنوع طرح و رنگ، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته اند. اما قیمت فرش کاشان نیز یکی از عواملی است که در خرید آن نقش دارد.

از جمله سوالات متداول مردم برای خرید فرش ارزان قیمت عبارتند از:

  • از کجا فرش ارزان قیمت بخرم؟ فرش ماشینی ارزان قیمت کجا بخرم؟ 
  •  محل فروش فرش ماشینی ارزان قیمت کجاست؟

فرش کاشان در انواع مختلفی از نظر شانه، تراکم، جنس الیاف و طرح و رنگ تولید می شود. هر یک از این عوامل بر قیمت فرش تاثیر می گذارد. به طور کلی، هرچه شانه و تراکم فرش بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است. همچنین، فرش هایی که از الیاف طبیعی مانند اکریلیک یا پشم ساخته می شوند، قیمت بالاتری نسبت به فرش هایی که از الیاف مصنوعی مانند پلی استر ساخته می شوند، دارند.

اگر قصد خرید فرش ارزان قیمت کاشان را دارید، می توانید با خرید مستقیم از کارخانه، هزینه های خود را کاهش دهید. در این روش، دیگر واسطه ای در کار نیست و شما می توانید فرش را با قیمتی مناسب تر از فروشگاه های فرش خریداری کنید.

فرش ارزان قیمت از کجا بخریم؟

برای خرید فرش ماشینی ارزان قیمت و خرید فرش ته انباری، باید دقت کرد فرش دارای برچسب کارخانه باشد و مشخصات فرش برروی برچسب نوشته شده باشد و چون ممکن است فرش کهنه باشد که به مرور زمان برچسب آن کنده شده باشد. فرش در هفته های اول پرز میدهد ولی اگر مدام پرز بدهد و آن هم به مقدار زیاد نشان از بی کیفیت بودن نخ خاب فرش میدهد.

همیشه فرش ارزان قیمت به معنای بی کیفیت بودن فرش نیست بلکه میشود فرش خوبی را با قیمت مناسبتر بدست آورد اگر به مراکز اصلی آن مراجعه کنیم . فروشگاه اینترنتی بست بافت چون با اکثر کارخانه ها در ارتباط میباشد پلی است برای اطلاع پیدا کردن مشتریان از موجودی فرش ارزان قیمت و فرش ته انباری آن کارخانه ها .

فرش ارزان قیمت عرضه شده در بست بافت فرشهایی باکیفیت نخ ایرانی و بافته شده با دستگاه ۷۰۰ شانه تکسیما ، واندویل ، اچ سی پی ، ونخ ایرانی باکیفیت وهیت ست شده میباشد که طول عمر زیادی دارد این دغدغه که از کجا فرش ارزان قیمت بخریم را تا حدود زیادی میتوانیم برطف کنیم فرش ارزان قیمت و باکیفیت مناسب به دست ان دسته از مشتریانی که میخواهند با پول کمی صاحب فرش بشوند میرساند .

  • فرش مشهد ۷۰۰ شانه
  • فرش مشهد ۱۰۰۰ شانه
  • فرش مشهد ۱۲۰۰ شانه
  • فرش مشهد ۱۵۰۰ شانه
  • فرش ماشینی خوزستان
  •  فرش ماشینی هرمزگان
  • فرش ماشینی کرمان 
  •  فرش ماشینی بوشهر 
  • فرش ماشینی ایلام 
  • فرش ارزان قیمت

فرش ته انباری و استوک تخفیفی چیست؟

فرش ته انباری به فرشهایی اطلاق میشود که کارخانه دیگر آنها را بافت نمیکند و میخواهد هرچه زودتر بفروش برساند و هزینه زمانی و مادی خود را صرف فرشهای به روز و مورد درخواست مردم نماید.

لذا این دسته از فرشهای ته انباری فاقد هیچگونه عیب و پارگی و زدگی هستند و فقط به این دلیل که دیگر بافت نمیشود کارخانه یا فروشگاه ها با قیمتی زیر قیمت بازار با عنوان فرش ته انباری به فروش میرسانند.

با توجه به افزایش در طرح فرش ، نقشه و تنوع در رنگبندی به همان نسبت هم فروش این کالا در بین خانوادهای ایرانی بیشتر میشود. و مشتریان باید متوجه این قضیه باشند که همانطوری که قیمت برایشان مهم است کیفیت فرش را هم در نظر بگیرند وقتی ما می گوییم فرش ارزان قیمت مشخص است که درصدی از کیفیت و طرح و نقشه و حتی دستگاهی که فرش با آن بافت میشود فرق دارد.

ولی فرش ارزان قیمت میتواند نیازهای خرید فرش خانوادهای کم درآمد را برطرف کند. یکی از پیشنهادهای ما برای مشتریان کم درآمد خرید فرش ته انباری است.

فرش ته انباری گرچه ممکن است تعداد کم باشد و نتواند ست شود ولی از لحاظ کیفیت ، طرح و رنگ و دستگاه و نخ همان فرش با کیفیت و ۱۰۰درصد اکریلیک میباشد .

ممکن است فرش ته انباری با قیمتی به فروش برسد که در دسته فرش ارزان قیمت قرار گیرد . لذا برای خرید حتما از مکانهای مطمئن و فروشگاههای اینترنتی معتبر خریدتان را انجام دهید تا بتوانید با پولی که دارید فرش خوبی بدست بیاورید.

نکته بسیار مهم در خرید فرش استوک و ته انباری 

فرش ته انباری (فرش استوک و تخفیفی) از لحاظ کیف به شرط درجه یک بودن بسیار به صرفه میباشد ،برای مشتری فقط یک ایراد دارد و آن اینکه اگر مشتری از همان فرش بخواهد بخرد همان سایز و یا سایزهای دیگر به احتمال زیاد نمیتواند در بازار تهیه کند و کارخانه دیگر آن را تولید نمیکند. اما برای افرادی که بتوانند مشکل را با همان فرش ته انباری ارایه شده برطرف کنند بسیار عالی میباشد .

یکی دیگر از تلاش ما برای افراد کم درامد تهیه فرش ته انباری سالم و بدون ایراد میباشد که هم به صرفه برای مشتریان میباشد و هم اینکه اکثر این فرش ته انباری ها زیبا و با کیفیت هستند و زود هم به فروش میروند. بعضی مواقع پیش می آید در فرش ته انباری فرشهایی با رنگهای یافت میشود که سالیان زیادی از تولید آن گذشته و امروز به عنوان فرشی نایاب به دست مشتری خود میرسد.

فرش ته انباری جدا از زیبایی که دارد و اینکه جزو فرش ارزان قیمت محسوب میشود گاها سایزهایی نیز در بین آنها هست که بعضی مشتریان به دنبال آن میگردند مثلا دستگاه بجای سایز دو در سه اشتباها دو در سه و بیست  بافت کرده که برای مشتری خودش واقعا خوب است چون اگر بخواهد همین سایز را به کارخانه بگوید بافت کند باید پولی اضافه بابت طراحی و یا جفت بودن فرش پرداخت کند.

به نظر بسیاری از مردم و همکاران فرش فروش ، فرش ته انباری از فرش ارزان قیمت بهتر و به صرفه تر میباشد.

نکاتی که در خرید فرش ارزان قیمت باید در نظر گرفت!

بسیاری از مردم نمی دانند که در خرید فرش ارزان به چه نکاتی باید توجه کنند . در این قسمت شما را به مطالعه نکات مهم خرید فرش ماشینی دعوت میکنیم .

بررسی فرش از نظر طرح و انداره : در هنگام خرید فرش های ماشینی ارزان قیمت ابتدا باید به اندازه آن و سپس به به تقارن رنگ در اشکال بافته شده در فرش توجه کرد . علاوه بر این اشکال و نقوش فرش نباید ناتمام مانده باشد .خطوط و شاخه ها باید شکل و امتداد طبیعی خود را داشته باشند و در وسط فرش قطع یا از قلم نیوفتاده باشد.

 مشاهده فرش در نور طبیعی  : توجه به رنگ و طرح فرش ارزان قیمت از زوایای مختلف و اطمینان از ثبات رنگ های آن از جمله نکات مهمی است که هنگام خرید فرش های ارزان باید به ان توجه ویژه ای کرد.

بررسی کیفیت پرز فرش : الیاف استفاده شده در نخ خاب فرش باید روشن و انعطاف پذیر باشد . فرش های ارزان قیمت با پرز های بیش از اندازه نرم دوام کمتری دارند و گرد و غبار بیشتری را نسبت به فرش های استاندارد جذب میکنند . دلیل این مورد را میتوان به استفاده از نخ پلی استر فیلامنت در فرش ماشینی دانست.

برسی پشت فرش از نظر تراکم ،درج پود و یک نواختی طرح فرش : برای برسی بافت فرش ماشینی باید به پشت ان نگاه بی اندازید، زیرا کیفیت بافت فرش ها در پشت فرش مشخص تر است . با نگاه کردن به پشت فرش میتوانید تا حدودی از تراکم و شانه ، تعداد گره و یک نواختی طرح خواهید شد .

بررسی پوسیدگی فرش : هنگامی که فرش جدید تا می شود ، صدای شکستگی خاصی نشان از پوسیدگی فرش دارد .

بررسی فرش از لحاظ دارنینگ : ممکن است قسمتی از فرش در اثر جابه جایی یا چین خوردگی آسیب دیده باشد و آن را تیره کرده باشد. با برسی دقیق پشت فرش می توانید تاثیرات گیج شدگی را ببینید .

فرش کاشان با ایجاد یک پلتفرم امن به شما این امکان را می دهد که فرش های ماشینی مورد نظر خود را پس از تایید اصالت و سلامت و برسی کیفیت به صورت آنلاین خریداری نمایید .

تراکم مناسب فرش ارزان قیمت:

معیار اصلی برای سنجش کیفیت فرش ماشینی تراکم آنها نیست بلکه در درجه اول کیفیت الیاف آنها است . با این حال تاثیر میزان تراکم بر قیمت تمام شده فرش ماشینی کم نیست . فرش های ماشینی مقرون به صرفه جدای از بحث کیفیت الیاف معمولا 350 شانه ، 500 شانه و 700 شانه هستند .چگالی انها بسته به نوع دستگاه بافندگی وتراکم میتواند بین 700 تا 2550 باشد و تراکم مناسب بر اساس نوع کاربردی آنها و محل قرار گیری فرش انتخاب می شود. فرش هایی با تراکم بالاتر معمولا برایی اتاق پذیرایی و نشیمن و سالن ها  مناسب تر هستند و در مقابل فرش های با تراکم پایین تر می تواند برای آشپزخانه و اتاق خواب مورد استفاده قرار گیرد .

قیمت فرش ماشینی:

فرش هایی ماشینی با کیفیت الیاف اکریلیک علاوه بر داشتن کیفیت مطلوب و تنوع زیاد طرح و رنگ قیمت بسیار مناسب تری نسبت به فرش های دستباف دارند . قیمت مناسب این نوع از فرش ها به علاقه مندان فرش های ایرانی این امکان را می دهد تا فرش های مشابه طرح فرش های دستباف را با قیمت بسیار مناسب تر تهیه کنند و زیبایی و کیفیت فرش ماشینی لذت ببرند .

اینجا در کارخانه فرش ماشینی کاشان می توانید فرش ماشینی شیک را با بهترین قیمت خریداری کنید . ارزش فرش ماشینی به کیفیت ، نوع بافت ، تکنیک بافت ، تراکم ، نوع رنگرزی و غیره بستگی دارد و قیمت آنها از متری 300 هزار تومان در تاریخ نگارش این مطلب تا متری 1.200.000 تومان متغیر است .

تولید فرش ماشینی در ایران:

گرچه بافت فرش دست بافت قدمتی چند صد ساله در ایران دارد، اما در سال 1351 بود که تعدادی از کارشناسان نساجی و دست اندرکاران فرش ماشینی درصدد ایجاد واحد های تولید فرش ماشینی برآمدند و کارخانه هایی از قبیل فرش راوند ، فرش ماشینی کاشان ، فرش مشهد ، فرش گوزل، قالی سلیمان و... به مرور به جمع تولید کنندگان این صنعت افزوده شدند و امروزه بیش از 1000 واحد تولیدی فرش در ایران مشغول تولید این محصول ارزشمند هستند .

مزیت های خرید مستقیم فرش از کارخانه

خرید مستقیم فرش از کارخانه مزایای زیادی دارد، از جمله:

  • قیمت مناسب: در این روش، دیگر واسطه ای در کار نیست و شما می توانید فرش را با قیمتی مناسب تر از فروشگاه های فرش خریداری کنید.
  • تنوع بیشتر: کارخانه های فرش کاشان طیف گسترده ای از طرح و رنگ فرش را تولید می کنند. با خرید مستقیم از کارخانه، می توانید از بین طیف گسترده ای از طرح و رنگ، فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.
  • کیفیت بالاتر: کارخانه های فرش کاشان از مواد اولیه با کیفیت بالا برای تولید فرش استفاده می کنند. با خرید مستقیم از کارخانه، می توانید از کیفیت بالای فرش اطمینان حاصل کنید.

نحوه خرید مستقیم فرش از کارخانه

برای خرید مستقیم فرش از کارخانه، می توانید به صورت حضوری یا آنلاین اقدام کنید.

خرید حضوری: برای خرید حضوری، می توانید به کارخانه های فرش کاشان مراجعه کنید. در این روش، می توانید فرش را از نزدیک مشاهده کنید و از کیفیت آن اطمینان حاصل کنید. کارخانه فرش گوزل کاشان از معتبرترین و بزرگ ترین کارخانه های فرش کاشان است که امکان خرید حضوری هم فراهم کرده است.

خرید آنلاین: برای خرید آنلاین، می توانید به وب سایت های فروش فرش کاشان مثل سایت فرش گوزل کاشان (www.guzalcarpet.com) مراجعه کنید. در این روش، می توانید طیف گسترده ای از طرح و رنگ فرش را مشاهده کنید و فرش مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ویژگی های فرش ارزان قیمت

یکی از دلایل بالا رفتن قیمت فرش تراکم آن است . هر چه تراکم در یک فرش بالا تر رود میزان استفاده از الیاف با کیفیت درآن افزایش می یابد و همچنین باعث می شود که قیمت آن افزایش پیدا کند . این نکته نیز قابل توجه می باشد که هر چه تراکم در آن بالاتر می رود موجب شفافیت ، زیبایی و زنده شدن رنگهای قالی می شود . 

به گره هایی که در یک متر از طول قالی کنار یکدیگر قرار می گیرند تراکم گفته می شود و هر چه تعداد گره ها بالاتر باشد فرش دارای وزن سنگین تری می شود و همچنین استقامت آن بالاتر می رود. 

برای این که از تراکم یک فرش در هنگام خرید مطمئن شوید فقط کافی است که تعداد گره های که در آن بکار رفته است را بشمارید به این صورت که اگر فروشنده گفت محصول 700 شانه است و یا برچسبی که پشت آن قرار دارد 700 شانه بود شما می توانید با شمردن تعداد گره هایی که در10 سانتی متر از عرض فرش وجود دارد به صحت آن پی ببرید که باید این تعداد گره ها 70 باشند . پس فرش های ارزان دارای تراکم و شانه پایین هستند .

فرش ها دارای رنگ بندی های جذاب و متنوعی هستند که هر کدام از رنگ ها مربوط به مناطق مختلفی در ایران ما است که بر اساس تمدن ، آداب و رسوم ، فرهنگ و آب و هوای آن منطقه انتخاب می شود . در این نوع از فرشها به دلیل داشتن قیمت پایین از تعداد رنگ های کمتری برای بافتشان استفاده می شود اما شاید این کار به ندرت انجام گیرد .

یکی دیگر از تفاوت هایی که در فرش های گران و ارزان قیمت وجود دارد طرح و نقشه بکار رفته در آن می باشد . به این صورت که طرح ها و نقشه هایی که قدیمی هستند قیمت پایین تری نسبت به نقشه های جدید  و به روز دارند .

الیاف فرش ارزان قیمت

در هنگام خرید فرش بهتر است که از قبل نکاتی درباره الیاف هایی که در فرش بکار می رود بدانید و همین طور بتوانید فرش اکریلیک از پلی استر تشخیص بدهید .

1 .  الیاف اکریلیک دارای سرنخ های دانه اناری و واضح می باشند و می توانید با دقت کردن به این نکته ، به این موضوع پی ببرید .

2 . الیاف اکریلیک در برابر گرما ، نور و حرارت دارای مقاومت بالاتری از پلی استر می باشند به گونه ای که می توانند حرارت یک اتو رو به مدت 5 دقیقه تحمل کرده و دچار سوختگی و یا تغییر رنگ نشوند . 

3 . الیاف اکریلیک دارای مقاومت و برگشت پذیری بالایی هستند .

4 . فرش های پلی استر قیمت پایین تری نسبت به اکریلیک دارند . 

به صورت کلی در فرش های ارزان قیمت از الیاف هایی مانند پلی استر استفاده می شود .

نکات مهم در خرید فرش ارزان قیمت کاشان

قبل از خرید فرش ارزان قیمت کاشان، باید نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • شانه و تراکم فرش: شانه و تراکم فرش از عوامل مهمی هستند که بر کیفیت و قیمت فرش تاثیر می گذارند. هرچه شانه و تراکم فرش بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر است.
  • جنس الیاف فرش: فرش های ماشینی از الیاف طبیعی مانند اکریلیک یا پشم و یا الیاف مصنوعی مانند پلی استر ساخته می شوند. فرش هایی که از الیاف طبیعی ساخته می شوند، قیمت بالاتری نسبت به فرش هایی که از الیاف مصنوعی ساخته می شوند، دارند.
  • طرح و رنگ فرش: طرح و رنگ فرش نیز از عوامل مهمی هستند که بر قیمت فرش تاثیر می گذارند. فرش هایی با طرح های شلوغ و رنگ های روشن، قیمت بالاتری نسبت به فرش هایی با طرح های ساده و رنگ های تیره، دارند.
  • ضمانت نامه فرش: قبل از خرید فرش، حتما از فروشگاه فرش ضمانت نامه فرش را دریافت کنید. ضمانت نامه فرش تضمین می کند که در صورت بروز مشکل، فرش قابل تعویض یا تعمیر خواهد بود.

با رعایت نکات بالا، می توانید فرش ارزان قیمت کاشان با کیفیت بالا خریداری کنید.

فروشگاه های معتبر فرش ارزان قیمت کاشان

در حال حاضر، فروشگاه های مختلفی در زمینه فروش فرش ارزان قیمت کاشان فعالیت می کنند. برای خرید فرش ارزان قیمت کاشان از فروشگاه های معتبر، می توانید به موارد زیر توجه کنید:

  • سابقه و اعتبار فروشگاه: فروشگاه های معتبر فرش ارزان قیمت کاشان  مثل فروشگاه فرش گوزل کاشان معمولا سابقه و اعتبار خوبی دارند.
  • تنوع طرح و رنگ: فروشگاه های معتبر فرش ارزان قیمت کاشان معمولا طیف گسترده ای از طرح و رنگ فرش را ارائه می دهند.
  • قیمت مناسب: فروشگاه های معتبر فرش ارزان قیمت کاشان معمولا فرش را با قیمتی مناسب تر از فروشگاه های فرش ارائه می دهند.

با توجه به این موارد، می توانید فروشگاه معتبر فرش ارزان قیمت کاشان را انتخاب کنید و فرش مورد نظر خود را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

خرید فرش ارزان قیمت کاشان از کارخانه فرش گوزل کاشان

در سایت فرش گوزل کاشان می توانید انواع فرش ارزان قیمت کاشان با جدیدترین طرح و مدل ها را با بهترین کیفیت ممکن خرید کنید. انواع فرش 500 شانه و طرح 700 شانه، فرش 700 شانه، فرش وینتیج و کهنه نما، فرش طلاکوب، فرش سنتی و کلاسیک یا فرش فانتزی و مدرن در فروشگاه فرش گوزل کاشان با قیمتی ارزان عرضه شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد